Praktijkinformatie
Contact Informatie
Jan Evertsenstraat 62 H
1056 ED Amsterdam
Voor de deur stopt tram 13 en u kunt er komen vanaf Centraal station via bus 18 (Jan Evertsenstraat)020 6835477
De praktijk is alle werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 12:30 uur & 13:00 tot 17:00 uur
Openingstijden
Maandag | 08:30 – 17:00 |
Dinsdag | 08:30 – 17:00 |
Woensdag | 08:30 – 17:00 |
Donderdag | 08:30 – 17:00 |
Vrijdag | 08:30 – 17:00 |
Praktijkregels
Wijzigingen
Wijzigingen en/of veranderingen in uw persoonlijke situatie, zoals verhuizingen, gezinssituatie, gezondheid of verzekeringsmaatschappij dient u zelf aan ons door te geven. Dit kan telefonisch of per mail doorgegeven worden aan ons.
Nakomen afspraken
Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij speciaal voor u tijd bij uw tandarts / mondhygiëniste. Het niet nakomen van afspraken is daarom voor ons erg vervelend. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons minimaal 24 uur van te voren (op werkdagen) te laten weten als u verhinderd bent. Afspraken die u later annuleert of zonder bericht niet nakomt, brengen wij in rekening.
Pijnklachten
Wij werken uitsluitend op afspraak, indien u een pijnklacht heeft, dient u ook hiervoor telefonisch een afspraak te maken.
Spoed
Wanneer u op korte termijn een spoedtandarts nodig heeft in Amsterdam, kunt u bij spoed tandarts terecht.
De spoed tandarts verlost u snel van uw pijn en maakt uw gebit weer de oude. Voorbeelden van spoedklachten zijn:
▪ Ernstige pijnklachten
▪ Nabloedingen van een tandheelkundige behandeling
▪ Afgebroken of loszittende tanden na een ongeluk
Verdere zaken die minder spoedeisend zijn , maar wel binnen enkele dagen door een tandarts moeten worden gezien zijn: een deels afgebroken tand of kies die geen pijn doet, een uitgevallen vulling, zeurende pijn (NB! Enige napijn na het vullen van een kies is normaal.)
U kunt voor spoedgevallen bellen met TBB: 020-3034500
Klachten
Het kan ondanks onze inspanningen tóch gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij vernemen dat graag van u! Om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen vragen wij u die per brief of e-mail aan ons kenbaar te maken. Een zorgvuldige behandeling kost enige tijd. Wij streven ernaar elke klacht binnen twee weken te beantwoorden.
Declaratie via Fa-med
Het versturen van de meeste nota’s hebben wij uitbesteed aan factoringmaatschappij Fa-med te Amersfoort. Fa-med zorgt voor het aanleveren van de nota bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt na enkele weken een (rest) nota van Fa-med voor het bedrag dat niet door uw zorgverkering wordt gedekt. U dient de nota binnen de gestelde termijn van 30 dagen te betalen. Als u er bezwaar tegen heeft dat de nota direct bij uw zorgverzekeraar wordt ingediend kunt u dit aan ons kenbaar maken. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat u de volledige nota via Fa-med ontvangt. Als u uw nota kwijt bent kunt u Fa-med om een kopie van de nota vragen. Indien u inhoudelijke vragen heeft over uw nota en/of behandeling kunt u ons dat schriftelijk of per e-mail laten weten.

Onze behandelingen
We bieden ook behandelingen die het uiterlijk van uw lach verbeteren – waardoor u het zelfvertrouwen krijgt dat u verdient.
Controle
Pijnklachten
Mondhygiëne
Tandvlees behandelingen
Gaatje/Cariës Vullen
Wortelkanaalbehandelingen
- Kroon en brug werk
Extractie/ Tand trekken
Implantologie
Tanden bleken
Facings en Veneers: Composite en porselein
Slechte Adem behandeling
Spoedgevallen