Praktijkinformatie

Contact Informatie

  • Jan Evertsenstraat 62 H
    1056 ED Amsterdam
    Voor de deur stopt tram 13 en u kunt er komen vanaf Centraal station via bus 18 (Jan Evertsenstraat)

  • 020 6835477

De praktijk is alle werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 12:30 uur & 13:00 tot 17:00 uur

Openingstijden

Maandag 08:30 – 17:00
Dinsdag 08:30 – 17:00
Woensdag 08:30 – 17:00
Donderdag 08:30 – 17:00
Vrijdag 08:30 – 17:00

Praktijkregels

Wijzigingen

Wijzigingen en/of veranderingen in uw persoonlijke situatie, zoals verhuizingen, gezinssituatie, gezondheid of verzekeringsmaatschappij dient u zelf aan ons door te geven. Dit kan telefonisch of per mail doorgegeven worden aan ons.

Nakomen afspraken

Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij speciaal voor u tijd bij uw tandarts / mondhygiëniste. Het niet nakomen van afspraken is daarom voor ons erg vervelend. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons minimaal 24 uur van te voren (op werkdagen) te laten weten als u verhinderd bent. Afspraken die u later annuleert of zonder bericht niet nakomt, brengen wij in rekening.

Pijnklachten

Wij werken uitsluitend op afspraak, indien u een pijnklacht heeft, dient u ook hiervoor telefonisch een afspraak te maken.

Spoed

Wanneer u op korte termijn een spoedtandarts nodig heeft in Amsterdam, kunt u bij spoed tandarts terecht.

De spoed tandarts verlost u snel van uw pijn en maakt uw gebit weer de oude. Voorbeelden van spoedklachten zijn:

▪ Ernstige pijnklachten

▪ Nabloedingen van een tandheelkundige behandeling

▪ Afgebroken of loszittende tanden na een ongeluk

Verdere zaken die minder spoedeisend zijn , maar wel binnen enkele dagen door een tandarts moeten worden gezien zijn: een deels afgebroken tand of kies die geen pijn doet, een uitgevallen vulling, zeurende pijn (NB! Enige napijn na het vullen van een kies is normaal.)

U kunt voor spoedgevallen bellen met TBB: 020-3034500

Klachten

Het kan ondanks onze inspanningen tóch gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij vernemen dat graag van u! Om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen vragen wij u die per brief of e-mail aan ons kenbaar te maken. Een zorgvuldige behandeling kost enige tijd. Wij streven ernaar elke klacht binnen twee weken te beantwoorden.

Declaratie via Fa-med

Het versturen van de meeste nota’s hebben wij uitbesteed aan factoringmaatschappij Fa-med te Amersfoort. Fa-med zorgt voor het aanleveren van de nota bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt na enkele weken een (rest) nota van Fa-med voor het bedrag dat niet door uw zorgverkering wordt gedekt. U dient de nota binnen de gestelde termijn van 30 dagen te betalen. Als u er bezwaar tegen heeft dat de nota direct bij uw zorgverzekeraar wordt ingediend kunt u dit aan ons kenbaar maken. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat u de volledige nota via Fa-med ontvangt. Als u uw nota kwijt bent kunt u Fa-med om een kopie van de nota vragen. Indien u inhoudelijke vragen heeft over uw nota en/of behandeling kunt u ons dat schriftelijk of per e-mail laten weten.

Onze behandelingen

We bieden ook behandelingen die het uiterlijk van uw lach verbeteren – waardoor u het zelfvertrouwen krijgt dat u verdient.

  • Controle

  • Pijnklachten

  • Mondhygiëne

  • Tandvlees behandelingen

  • Gaatje/Cariës Vullen

  • Wortelkanaalbehandelingen

  • Kroon en brug werk
  • Extractie/ Tand trekken

  • Implantologie

  • Tanden bleken

  • Facings en Veneers: Composite en porselein

  • Slechte Adem behandeling

  • Spoedgevallen

Onze behandelingen